Identyfikacja wizualna.

Zadbaj o wizerunek Twojej firmy.

Identyfikacja wizualna – co to takiego?

To podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku firmy, mające kluczowe znaczenie w komunikacji z Klientem. Na identyfikację wizualną składają się m.in:

  • logotyp
  • kolorystyka
  • użyte czcionki
  • druki firmowe – wizytówki, papier firmowy, koperty
  • materiały promocyjne – foldery, ulotki, katalogi
  • i inne.

Mądrze opracowana i zaprojektowana identyfikacja wizualna pozwoli wyróżnić Twoją firmę na tle konkurencji.

Czy jest mi to potrzebne?

Jeżeli chcesz, by Twoja firma była łatwo rozpoznawalna i kojarzyła się Klientom w mgnieniu oka – to tak. Niektóre korzyści wynikające z stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej:

  • rozpoznawalność marki
  • wyróżnienie swojej firmy na ciągle rosnącej konkurencji
  • spójność działań reklamowych
  • łatwiejsza komunikacja z Klientem
  • wzrasta atrakcyjność i zaufanie do firmy/marki

Wielu Klientów przeraża fakt, że odrazu trzeba zrobić wszystko – od logotypu po oklejenie samochodu. Nic bardziej mylnego. My naszym partnerom oferujemy proces tworzenia identyfikacji wizualnej etapami. Podstawowym elementem od którego zaczynamy to projekt logo, wizytówki, strony www czy papieru firmowego – dalsze działania jak produkcja gadżetów czy oklejanie pojazdów są rozłożone w czasie.

Usługa tylko dla dużych firm? Absolutnie nie!

Świadomość właścicieli tego, że dobry wizerunek ich firm wpływa na większe zainteresowanie Klientów jest coraz mocniejsza. Prowadzisz mały biznes, zatrudniasz 3 osoby? Jesteś właścicielem dużej firmy, z trzeba oddziałami, zatrudniasz 30 pracowników? Dla obojga stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej będzie przynosiło takie same korzyści.

Brzmi poważnie, kosztuje niewiele. Zapytaj o bezpłatną wycenę.